Darmowa dostawa dla wszystkich zamówień powyżej 300zł!

Regulamin sklepu

Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Realizuj zamówienie".

Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będziemy mogli potwierdzić złożenie zamówienia.

Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

Sklep internetowy SkiTenis, należący do przedsiębiorstwa Kubri Jakub Juszkiewicz, zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z numerem NIP.

Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Jeżeli towar znajduje się w magazynie sklepu, zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego. Najczęściej zamówienia zostają zrealizowane w ciągu 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu od Kupującego. Nieprzekraczalny czas realizacji zamówienia to 10 dni roboczych.

W przypadku braku produktu w sklepie, Klient zostanie o tym niezwłocznie powiadomiony. Obsługa sklepu poinformuje Klienta o dokładnym terminie realizacji zamówienia.

Sklep wysyła Klientowi informacje o statusie jego zamówienia, począwszy od przyjęcia zamówienia a skończywszy na wysyłce towaru. Po otrzymaniu przesyłki Klient proszony jest o potwierdzenie (za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie) otrzymania zamówienia. Dzięki temu sklep będzie mógł uznać dane zamówienie za zrealizowane.

Wszystkie towary sprzedawane przez sklep internetowy SkiTenis są nowe i pełnowartościowe.

Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia i zawiera podatek Vat.

Cena przy towarze nie zawiera ceny przesyłki, na ostateczny koszt zamówienia składa się cena towaru i cena przesyłki.

W przypadku odbioru towaru za pobraniem, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Jeśli zauważy jakieś uszkodzenia należy sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie (np. przeceny, promocje). Zmiana cen nie dotyczy zamówień złożonych przez Klientów i przyjętych do realizacji. Jeżeli podczas realizacji zamówienia cena zamówionych produktów ulegnie zmianie z powodów niezależnych od nas, wówczas kontaktujemy się z Klientem w celu uzgodnienia dalszego przebiegu realizacji zamówienia. Zastrzegamy sobie w takim przypadku możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia.

Nazwy producentów i marki użyte w sklepie są podane tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli.

Reklamacja produktów

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie objęty jest 2 letnim okresem rękojmi. Rękojmi nie podlegają te elementy lub części, które uległy zużyciu w trakcie eksploatacji. W takim przypadku rękojmia obejmuje jedynie ewentualne wady materiałowe. Prosimy o zachowanie paragonu lub faktury, jest on bowiem warunkiem przyjęcia ewentualnej reklamacji. Klient dostarcza towar do reklamacji na własny koszt. 

Sklep zobowiązuje się poinformować Klienta w terminie 30 dni o wyniku reklamacji. W ciągu następnych 7 dni reklamowany towar zostanie odesłany do Klienta na koszt sklepu, o ile reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Towar ten będzie wolny od wad. W przypadku gdy reklamacja nie zostanie uznana, towar zostanie odesłany Klientowi na jego koszt. W każdym z przypadków Klient będzie informowany o kolejnych etapach reklamacji.

Gwarancja produktów

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie objęty jest także odpowiednim okresem gwarancji podanym przez producenta. Gwarancji nie podlegają te elementy lub części, które uległy zużyciu w trakcie eksploatacji. W takim przypadku gwarancja obejmuje jedynie ewentualne wady materiałowe. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon stanowiący jedyny dowód zakupu towaru w naszym sklepie. Prosimy o zachowanie paragonu, jest on bowiem warunkiem przyjęcia ewentualnej reklamacji na podstawie gwarancji. Klient dostarcza towar do reklamacji na własny koszt  oraz informuje sklep o wysłaniu paczki poprzez kontakt mailowy ([email protected]).

Sklep zobowiązuje się poinformować Klienta w terminie 14 dni roboczych o wyniku reklamacji. W ciągu następnych 7 dni reklamowany towar zostanie odesłany do Klienta na koszt sklepu, o ile reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Towar ten będzie wolny od wad. W przypadku gdy reklamacja nie zostanie uznana, towar zostanie odesłany Klientowi na jego koszt. W każdym z przypadków Klient będzie informowany o kolejnych etapach reklamacji.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Możliwe jest to wyłącznie wtedy gdy zakupiony towar nie był używany, kopiowany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon wraz z własnoręcznie podpisanym formularzem zwrotu. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zwracamy przelewem bankowym bezpośrednio na wskazane przez Państwa konto. Koszty dostawy nie podlegają zwrotowi, klient płaci także za odesłanie towaru.

Sklep internetowy nie przyjmuje paczek odesłanych za pobraniem.

Formularz zwrotu (opcjonalnie 2 wersje):

Formularz zwrotu towaru (do wypełnienia elektronicznie):

https://1drv.ms/w/s!Aha0daivn7JBiEp_eLPEAs0avJcT

Formularz zwrotu towaru (do wypełnienia ręcznie - długopisem):

https://drive.google.com/file/d/1ULmE7cywDIxwq090hoc1FPK-MT-0zq7q/view?usp=sharing

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wymienionych powyżej procedur (odstąpienia od umowy gwarancyjnej oraz reklamacyjnej) pokrywa w całości Kupujący.

Ochrona danych osobowych

Dane naszych Klientów są wykorzystywane tylko i wyłącznie do realizowania zamówień. Dane te nie są przekazywane innym firmom oraz nie są wykorzystywane ani przetwarzane w celach komercyjnych.

Dnia 25.05.2018 r. dostosowaliśmy witrynę do wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnego przepływu oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dzięki temu możliwa jest łatwa edycja Państwa danych wraz z możliwością ich usunięcia, możliwa jest również łatwa edycja wyrażonych zgód.

Informacja o platformie ODR

Pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym. Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy chcą rozstrzygnąć spór dot. zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, poza sądem. 


W przypadku zwrotu lub reklamacji prosimy o kontakt:

[email protected]

lub 

+48 881 737 566. W przypadku braku odebrania, prośba o zostawienie SMS.